Opis marki

Mito mix to napój gazowany, który łączy smak coli z orzeźwiającą pomarańczą. To niestandardowe połączenie, od wielu lat popularne za granicą, nareszcie dostępne również w Polsce! Jest to nie tylko źródło dobrej zabawy podczas spotkania ze znajomymi. Mito mix raz na zawsze ugasi pragnienie, a dzięki bąbelkom gwarantuje prawdziwie intensywne odczucia.Myślałeś, że coli z pomarańczą nie da się połączyć? Spróbuj i daj się ponieść emocjom.

1

Wyzwanie

Przed agencją postawiona zadanie stworzenia od postawa marki, która będzie reprezentowała napoje gazowane.

Nasze zadania

Stworzenie pełnej identyfikacji marki, dystrybucja produktu, wybór kanałów komunikacji marketingowej, akcje partnerskie i działania wizerunkowe.

2
3

Efekty działań

Nawiązaliśmy współpracę ze znanymi i lubianymi YouTuberami – Kaluchem i Busem Przez Świat, których zadaniem było udowodnienie, że w Polsce można się dobrze bawić, a przy tym kreować wizerunek marki mito mix. Cała wyprawa była relacjonowana na dwóch kanałach social media – Facebook i Snapchat. Konto na tym drugim kanale znalazło się w TOP 100 najlepszych marek w Polsce.

Related Projects