Marka szczególnie widoczna i charakterystyczna głęboko oddziałuje na to w jakim stopniu sprzedawane są usługi bądź produkty przedsiębiorstwa. Świadczy to o tym, że bardzo ważne jest właściwe przygotowanie identyfikacji wizualnej, dzięki której odbiorcy szybko powiążą zauważalne elementy z nazwą przedsiębiorstwa.

Nasza Agencja Reklamowa w ramach tego zakresu usług wykonuje projekt bądź remodeling logo, dobiera odpowiednie fonty, analizuje barwy i wykańcza wszystko pod względem kolorystycznym. Konsultujemy się z klientami, po czym tworzymy fachową koncepcję odzwierciedlającą cele i rodzaj działalności Waszego przedsiębiorstwa.

W ramach oferty w tym zakresie wykonujemy również projekt wizytówek, ulotek i materiałów biurowych, takich jak papier firmowy, koperty, itd.

identyfikacja wizualna poznań warszawa

Nasza praca nad identyfikacją wizualną:

  1. Podejmujemy z Państwem współpracę, a następnie wspólnie wyznaczamy założenia, aby zaprojektować identyfikację. Opierają się one o przykłady przygotowane ze strony naszej oraz klienta.
  2. Następnie przedstawiamy 3 propozycje logo – klient decyduje się na jedną, która zostaje dalej opracowywana. Po wybraniu przez klienta ostatecznej wersji, razem ustalamy jak konkretnie ma się ten pomysł dalej rozwijać.
  3. Przedstawiamy klientowi 2-3 rozwinięcia wskazanej wcześniej opcji. Kontaktujemy się z klientem w sprawie możliwych poprawek logo, zakresu kolorystycznego bądź krojów fontów.
  4. Ostatecznie pracujemy nad projektem, uwzględniając wszystkie ustalenia.
  5. Na kolejnym etapie prezentujemy klientowi ostatecznie przygotowany projekt logo razem z krojem fontów oraz kolorystyką identyfikacji.
  6. Kiedy etap logo zostaje zaakceptowany przez klienta, prosimy go o dostarczenie nam danych potrzebnych do projektu akcydensów (tj. wizytówki, papier firmowy, teczki itd.)
  7. Po ich odbiorze pracujemy nad 3 propozycjami dla każdego typu zamówionego przedmiotu. Klient dokonuje wyboru po jednej z zaprezentowanych propozycji i informuje nas o możliwych poprawkach.
  8. Wybrane propozycje ostatecznie dopracowujemy i prezentujemy do finalnej akceptacji.
  9. W tym momencie pracujemy nad przygotowaniem księgi znaku.
  10. Kiedy klient otrzyma od nas wszystkie opracowane elementy identyfikacji wizualnej, projekt jest uznany przez nas za zakończony.
  11. Na tym etapie przedstawiamy klientowi opcję kontynuowania współpracy nad wprowadzeniem identyfikacji bądź nad zaprojektowaniem jej kolejnych detali. Najczęściej jest to strona internetowa.

Serdecznie zachęcamy do współpracy z naszą Agencją.